handler
MacLife - serwis Apple serwis@maclife.pl +48 (22) 465-97-15 PLN, EUR, USD Cash, Credit Card Monday to Friday 08:00-20:00 Szaserów 105A 04-335 Warszawa Polska Puławska 31 02-508 Warszawa Polska Głogowska 58 60-737 Poznań Polska Aleja Grunwaldzka 103A 80-236 Gdańsk Polska

Powiedz, z czym masz problem?

Skorzystaj z naszych usług serwisowych Apple. Sztab wykwalifikowanych serwisantów jest w stanie rozwiązać niemal każdy problem.

Często zadawane pytania

FMI

Sprawdź co należy zrobić, aby Twój iPhone, iPad lub komputer Mac mógł zostać w pełni przetestowany lub wymieniony na nowy.

Uzyskaj informacje na temat zdjęcia FMI
backup_iOS

Utworzenie backupu telefonu iPhone, iPada lub iPoda touch powoduje wykonanie kopii informacji, której będzie można użyć w przypadku wymiany, utraty lub uszkodzenia urządzenia.

Zobacz jak wykonać backup w iOS
backup_macos

Bezpieczeństwo danych zależy w dużej mierze od tego czy posiadasz wykonaną kopię zapasową, zadbaj o to zanim dojdzie do problemu z Twoim komputerem Mac.

Zobacz jak wykonać backup w macOS
serial_number

Dowiedz się, jak znaleźć numer seryjny telefonu iPhone, iPada, iPoda, głośnika HomePod, komputera Mac lub innego produktu Apple.

Sprawdź gdzie znaleźć numer seryjny

Uwaga!Uważaj na podrabiane częsci!

ZasilaczNiektóre podrabiane zasilacze i baterie oraz zasilacze i baterie innych firm mogą mieć błędy projektowe, stwarzając w efekcie zagrożenie bezpieczeństwa. Jeśli chcesz mieć pewność, że podczas wymiany baterii otrzymasz oryginalną baterię firmy Apple, zalecamy udanie się do Autoryzowanego Serwisu Apple. Osobom, które potrzebują zamiennego zasilacza do ładowania urządzenia firmy Apple, zalecamy zaopatrzenie się w zasilacz firmy Apple.

EkranRównież nieoryginalne wyświetlacze zamienne mogą pogorszyć jakość obrazu i nie działać poprawnie. Naprawy ekranów certyfikowane przez firmę Apple są wykonywane przez zaufanych ekspertów, którzy używają oryginalnych części firmy Apple.

Napraw zdalnie lub lokalnie

Staramy się być wszędzie tam, gdzie nasi klienci, dlatego swoje serwisy posiadamy w Warszawie, Poznaniu oraz Trójmieście.

Każdy z punktów posiada kadrę serwisową oraz bezpośrednie jednodniowe połączenie z pozostałymi placówkami, dzięki czemu przesłanie twojego produktu do np. centrali MacLife w celu wykonania rozszerzonej diagnozy nie stanowi problemu.

Jeśli jednak w Twoim mieście nie ma punktu MacLife, nic straconego!

Dla takich przypadków stworzyliśmy usługę door-to-door w której kurier DHL odbiera spod wskazanego adresu uszkodzony sprzęt, a po wykonaniu naprawy przywozi z powrotem. Gwarantujemy, że poświęcony na to czas będzie o rząd wielkości krótszy, a doświadczenia o niebo lepsze niż wizyta w lokalnym serwisie GSM.