fb
MacLife - serwis Apple serwis@maclife.pl +48 (22) 465-97-15 PLN, EUR, USD Cash, Credit Card Monday to Friday 08:00-20:00 Puławska 31 02-508 Warszawa Polska Motorowa 10B 04-035 Warszawa Polska Głogowska 58 60-738 Poznań Polska

Naprawa Apple na odległość

01

Numer seryjny lub IMEI

W ten sposób wykryjemy typ urządzenia oraz sprawdzimy czy sprzęt posiada już historię serwisową. Numer seryjny znajdziesz m.in. w poniższych miejscach zaznaczonych na czerwono.

02

Sprzęt

Wpisz informacje o urządzeniu, akcesoriach które dołączasz do przesyłki oraz dokładnie opisz problem który zgłaszasz. Nie dołączaj akcesoriów które nie mają wpływu na przebieg diagnozy oraz naprawy tj. myszy, klawiatury, słuchawki itp.

03

Właściciel

Podaj dane właściciela zgłaszanego produktu. Jeśli właścicielem jest firma - wystawiona zostanie faktura VAT. W przypadku osoby prywatnej, załączonym rachunkiem będzie paragon fiskalny.

04

Door-to-door

Zdecyduj czy chcesz skorzystać z naszych metod wysyłki, czy wysłać sprzęt na własną rękę. Skorzystanie z usługi w przypadku wykonania naprawy jest bezpłatne. W poniższym formularzu możesz również wprowadzić adres na który odeślemy produkt po wykonaniu działań serwisowych.

Zlecimy firmie kurierskiej przyjazd i odbiór zgłaszanego do serwisu urządzenia. Wybierz odpowiadający Ci dzień oraz przedział godzinowy, zapakuj bezpiecznie sprzęt wraz z pobraną kartą wysyłkową i wydaj uprawnionemu kurierowi.

Zapakuj bezpiecznie sprzęt wraz z pobraną kartą wysyłkową, przyklej przesłany przez nas list przewozowy i zostaw urządzenie w dowolnym Paczkomacie o dowolnej porze! Bez deklaracji i oczekiwania.

05

Usługi dodatkowe

Wybierz czy sprzęt ma być diagnozowany w trybie normalnym czy chcesz pominąć kolejkę i w ten sposób oszczędzić czas (usługa dodatkowo płatna 130 zł). Jeśli posiadasz, możesz również podać kod rabatowy.

06

Kontakt z działem wysyłek

Masz pytania bądź wątpliwości w sprawie swojej wysyłki? Paczka została zaadresowana na zły adres? Nie masz możliwości wydrukowania listu przewozowego?