handler
MacLife - serwis Apple serwis@maclife.pl +48 (22) 465-97-15 PLN, EUR, USD Cash, Credit Card Monday to Friday 08:00-20:00 Szaserów 105A 04-335 Warszawa Polska Puławska 31 02-508 Warszawa Polska Głogowska 58 60-737 Poznań Polska Aleja Grunwaldzka 103A 80-236 Gdańsk Polska

Każdy iPad, z każdą usterką

Nie martw się jakąkolwiek usterką w swoim iPadzie, iPadzie mini, iPadzie Air oraz iPadzie Pro - naprawiamy je wszystkie, a nasze magazyny posiadają komponenty potrzebne do serwisowania iPadów sprzed 7 lat.

Zbita szyba w iPad 2? iPad mini nie wyświetla obrazu? Bateria w iPad Air wymaga wymiany? A może jeden z czterech głośników iPada Pro przestał działać? Spokojnie, pomożemy!

Ile to może kosztować?

To pytanie w naturalny sposób ciśnie się na usta użytkowników Apple mających problem ze swoim iPadem. Dlatego nasi pracownicy czekają na Ciebie i służą wyceną. Przygotuj numer seryjny urządzenia i kliknij ikonkę czatu poniżej. Przygotujemy wycenę najszybciej jak to możliwe!

Serwis iPad
godny polecenia

Liczby bardziej niż słowa przemawiają za tym, że serwis dobrze wykonuje swoje zadanie. My możemy pochwalić się ponad 95% zadowoleniem przeprowadzonych napraw, odsetkiem reklamacji oscylującym w granicy 0,7% oraz średnią 1,58 naprawionych urządzeń przypadającą na jednego klienta.

Dlaczego mamy tak dobre wyniki? Naszym zdaniem to efekt ciężkiej pracy i zwracania uwagi na umykające innym detale. To między innymi dzięki wykonywanej na każdym etapie dokumentacji fotograficznej oraz dokładnym testom mamy pewność, iż iPad opuszczając nasz serwis jest w dokładnie takim samym stanie wizualnym jak w chwili gdy trafił w nasze ręce.

Przewaga
nad innymi serwisami

Najważniejsza różnica to fakt, iż pracujemy wyłącznie na elementach do iPadów najwyższej jakości. W swojej ofercie nie posiadamy tanich i zawodnych zamienników czy kilku klas jakości. Kolejną równie ważną rzeczą są pełne testy każdego urządzenia przed i po naprawie. Dzięki temu wiemy, że opuszczając nasz serwis z Twoim iPadem może być tylko lepiej.

Nie jesteśmy sami, ale wierzymy, że jesteśmy najlepsi

MacLife jest najstarszym serwisem pogwarancyjnym urządzeń iOS w Polsce oraz jednym z pierwszych na świecie który otworzył i przeanalizował działanie iPada chwilę po jego światowej premierze w kwietniu 2010 roku. Przez te 9 lat naprawiliśmy ponad 14 tysięcy tabletów firmy Apple! Możemy więc śmiało powiedzieć, że znamy je tak dobrze jak ich konstruktorzy.

Oryginalne części, dokładnie takie jak fabryczne

Warstwa dotykowa w pełni przeźroczysta

iPad reaguje na dotyk na całej powierzchni jednakowo

Kolorystyka ramki dokładnie taka sama jak fabrycznie: biała jest biała, czarna jest czarna

Zewnętrzna warstwa jest szklana z napyloną powłoką olejofobową ułatwiającą czyszczenie

Szyba o idealnych warstwach wewnętrznych, przycisk home zamontowany bez żadnego luzu

Gwarancja producenta na prawidłowe działanie przez kolejne lata

Wyraźnie tańsze i gorsze zamienniki

Widoczna siatka digitizera na całej powierzchni ekranu

Martwe pola w których dotyk nie działa lub jest wykrywany w innym miejscu

Kolor białej szyby wpada w szarość, żółć lub ecru, czarnej w szarość

Brak powłok antyrefleksyjnych i olejofobowych, warstwa zewnętrzna wykonana z cienkiego szkła lub nawet plastiku

Wymiary mogą odbiegać lekko od oryginału np. widocznie większy otwór przycisku home

Gwarancja rozruchowa lub całkowity brak ze względu na bycie zamiennikiem

Przez ręce naszych serwisantów przechodzą setki iPadów każdego mesiąca

Aby uniknąć jakichkolwiek pomyłek czy nieporozumień stworzyliśmy rozproszony system diagnoz w którym sprzęt najpierw trafia do osób zajmujących się wykonywaniem dokumentacji zdjęciowej, testowaniem i diagnozowaniem usterek, a następnie do właściwego działu serwisowego który jest sercem MacLife.